Närapå 1,5..

.. arbetsdag blev det igår.. slut i huvudet när jag kom hem.. fast egentligen började det långt tidigare.. att hålla på med siffror är inte roligt när man är trött.. i alla fall inte för mig..

I dag har jag mest gått omkring o gäspat.. förutom på line dancen.. där gjorde jag en massa olika variationer på danserna de andra höll på med.. men det gör inget för roligt var det.. o närvarande var jag mest hela tiden.. liksom leendet.. Betalde medlemsavgiften och kostade på mig en klubbtröja.. så nu ska jag bli proffs..

L hade med sig lejontjejernas pinaler för hon skulle promenera hit med dem i morgon vid 20- tiden o sen ta bussen ner på stan till tåget.. Jag försökte säga åt henne att hon kunde ta hundarna med ikväll så kunde jag stanna hemma från jobbet i morgon.. men det ville hon inte alls.. hmm.. tror hon är lite kinkig jag.. Det är däremot inte jag för jag är väldigt tacksam att det är fredag i morgon.. o sen kommer fredagkväll med lejonsällskap hela helgen.. Vet inte vad det blir för väder i helgen men gissar att det kommer bli alldeles underbart..

Jag är så glad att jag frågade L om hon ville följa med på line dancen för hade jag vart ensam så hade risken varit stor att jag missat det ikväll.. I morgon ska jag göra mitt bästa för att komma ihåg att mejla P om förslag på biokväll.. hon frågade förra veckan men jag har inte haft ork till annat än det mest elimentära såsom att kliva upp på morgonen.. äta frukost o ta mig till jobbet.. o det är inte alls bra.. Egentligen är det ju just nu som det behövs roligheter som laddar energi.. Ja, jag ska kolla bioprogrammet i morgon..

På lördag är det line dance uppvisning på en bilfirma i stan.. kanske tar jag med mig tjejerna dit o kikar lite på proffsen.. eller också tar vi en tur i skogen.. o sen goosar..


Nu ska jag bara luta mig tillbaka en stund o kika på nåt som inte kräver den minsta lilla tankeverksamhet..  fast korsord är också bra närvarosysselsättning.. hmm.. får nog fundilera en stund.. o vem vet, det kanske blir ända till jag somnar..


Kommentarer
Postat av: Ninni

Linedance..är det kul?? det ser onekligen ganska kul ut!
Lejonbesök..kan det vara Leonbergers??

Ha en skön helg, kul med bio, kram

Postat av: Excessa

Ninni.. Jag tycker i alla fall att Line dance är jättekul.. O ser det kul ut så finns det en liten chans att det är kul.. Prova! :-)
Visst är det leonberger!

Tack! Hoppas även du får en skön helg!

2006-09-29 @ 22:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback