Stressmomentet..

.. är förhoppningsvis avhjälpta nu.. funderat.. konfererat.. trixat o fixat.. rensat.. o installerat.. så nu hoppas jag att jag är säkrare.. mycket suck, pust o stön har det vart.. jag blir rätt hjälplös när det handlar om saker jag inte kan se med blotta ögat.. o virus och spioner syns ju inte.. Mycket beror på okunskap men det är ändå mitt ansvar att se till så jag får kunskap..

På jobbet har också stressen gått ner lite.. en extra station är installerad så nu är vi 3 som jobbar med det dagliga.. det behövs.. för det finns mycket som har blivit åsidosatt den senaste månaden.. hur vi ska komma ikapp är dock en annan fråga som får diskuteras en annandag..

L och jag var i alla fall på Lina dance-kursen ikväll igen.. o det var så skönt att bara vara då och där.. Det finns inte en endaste risk att jag hinner tänka på något annat eftersom turerna är en anings svåra för jaget.. vände lite tokigt flera gånger men det gjorde inget.. log och skrattade i alla fall mest hela tiden..

Har fixat häftgrejer till bromslampan som ska sitta i bakfönstret men jag har inte haft tid fixa det.. måste nog göra det i morgon eftersom jag sen blir borta hela helgen.. o på måndag ska bilet inspekteras.. *huua mig*.. nästan, men bara nästan, lika hemskt som att gå till tandläkaren.. Fast första besöket är ju inte lika kostsamt som tandis.. o det går dagliga bussar därifrån in till centrum utifall värsta skulle inträffa.. o skulle nu värsta inträffa så får jag ta itu med det då.. nu ska jag ta itu med tandborsten o sällskapa med kudden några timmar..

Kommentarer
Postat av: Inga M

Det är behagligt att bli av med stressmoment! Ha en trevlig helg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback