Tänkte skicka..

.. mig en liten nalle.. men när jag väl kom till skott så kom jag att tänka på en mycket sällsynt vän.. Vi pratar inte så ofta nu för tiden, men när vi väl tar oss tid o ringer så försvinner ett antal timmar.. ja, en hel kväll går åt till att låta den andre prata.. dela med sig av livet.. i både tungt o glatt.. förtroenden som ges och fås.. respekten för varandra är stor.. liksom empatin..

I början av veckan kommer en sällsynt vän att få en liten nalle.. men det skulle inte förvåna mig om telefon hinner ringa innan dess för vi är otroliga på att tänka samtidigt på varandra..

31956-64

En annan dag skickar jag kanske en liten nalle till mig.. Fast troligtvis kommer jag att tänka på någon annan sällsynt vän då också.. men det göör inget.. för sällsynta vänner ska man vara rädd om..

Kommentarer
Postat av: Lena

sant så sant...

Postat av: Visionary soul

Det är ganska härligt med de där vännerna som man pratar ganska sällan med... det ger så otroligt mycket de gånger samtalen blir av! :-) Men ta du och skicka dig en nalle, snabbt, innan du kommit att tänka på någon annan... för du förtjänar att få en nalle av dig! :-)

2006-09-09 @ 21:01:53
URL: http://visionarysoul.blogspot.com
Postat av: Excessa

Lena.. mm..

VS.. Ja, sällsynta vänner är underbara.. Tusen Tack för Dina ord.. Jag ska nog kanske göra så :-)

2006-09-09 @ 21:46:11
URL: http://excessa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback