Länktåget

Pallas har bjudit in mig till länktåget eftersom hon tycker att jag har humor, o får jag en sån komplimang kan jag bara inte motstå. Det hela går ut på att få nya läsare och hitta andra spännande bloggare att hälsa på. Alltså måste det vara rena rama skattjakten.
Det svåra är att jag måste begränsa mig till 3 bloggare som jag tror vill vara med.. hmm..

Så här gör man:

Kopiera:
1. Klistra in texten i ett nytt blogginlägg. Precis innan den kopierade texten skriver du ett kort stycke där berättar om listan och länkar till den bloggaren som lade till dig på listan. Det här är viktigt eftersom det därmed inte skapas duplicerade inlägg. Eftersom någon också lade till dig på listan torde det inte var för mycket begärt att bjuda på en extra inlänk till den personen.


2. Ta listan under "Mina 3 tillägg" från bloggen som lade till dig och lägg till dem under rubriken "Originallistan". Känn dig fri att ändra länktexten till din egen blogg för att få varierade nyckelord i dina kommande inlänkar.


3. Lägg själv till max 3 st bloggar under "Mina 3 tillägg".


4. Kontakta de som du har lagt till och be dem göra samma sak.


» MINA 3 TILLÄGG:
Lenjangel: Skriver om livskvalitet i sina olika caféer.. Bilder och texter som ger ringar på vattnet.. o så emellanåt får man sig ett skratt som bara bubblar..
En liten tant: Tänker om orättvisor, har gjort en egen flagga och blåser såpbubblor bara för att hon vill.. Någonting vi alla skulle behöva ta efter..
Nina på Johangården: Skriver om livet efter utbrändheten. Hennes 2 vovvar tar ibland över hennes dator o berättar om sina liv, och dom har det inte lätt alla gånger..

» ORIGINALLISTAN

Millans Bak : Mycket gott
Miss Sophie : En förvirrad Höna
Dolcevita : tjejsajt
Äta bör man : godmat
Cutwalk: frisyrblogg
Frisörguiden: frisyrer
Manligt
Carolangel: blogg om allt möjligt
Carina: blogg om allt möjligt
Junitjej: skriver om scrapbooking, foto, att vara lärare, och mycket mera.
Pallas: skriver om allt möjligt.
Ullis: skriver lite gott o blandat.
Filurlina: sånglärka med mycket humor. Skriver kul om allt som drabbar henne.
Det mörka hotet: tvåbarnspappa till A-teamet. Skriver med mycket humor och värme om smått och stort.
Excessa: har förstås också humor. Bor i Umeå, gillar snö och hundar, och är just nu i målartagen.

Sluta kopiera!

Är lite trött och evenuellt påverkad av färger, men jag tror jag fick ihop det..

Kommentarer
Postat av: atiR

Jösses vilken tur (för mej) att jag "hoppade av" alla blogglistor/utmaningar för länge sen!

Postat av: kalle

Tycker det här med länktåget verka skoj

2007-04-09 @ 10:04:20
URL: http://www.silversmycken.info
Postat av: Lena

Okej min vän, ska se om jag får ihop det.
Kram

2007-04-09 @ 13:34:58
URL: http://www.lenjangel.webblogg.se
Postat av: Excessa

atiR.. Men vettu en sak.. man får, men endast och bara om man vill, hoppa på igen *ler*

kalle.. Välkommen hit! Japp, verkar vara ett roligt sätt att hitta andra bloggare.

Lena.. Kram

2007-04-09 @ 14:31:13
URL: http://excessa.blogg.se
Postat av: Lena

Så nu var det klart....
tack minvän för inbjudan och dina ord, de värmer..just nu ligger jag i soffan har varit lite hängig den sista tiden...nu vill jag upp och få energier...inte vara i ett karuselldrag...
kram och tur att det inte var du som var skyldig till äggförlusten....

2007-04-09 @ 16:28:22
URL: http://www.lenjangel.webblogg.se
Postat av: Excessa

Lena.. Det är lätt att möta värme med värme.
Jag hoppas hängigheten går över och att energierna smyger sig tillbaka till dig för det där karuselldraget är inte alls roligt. Men allt har sin tid o jag är övertygad om att så småningom, när tiden är inne, så kommer soffan känna sig ensam igen..
Ja, 2 ton ägg hade nog blivit aaningens tungt för min gamla soffa, till o med om de legat i min mage..
Tbxvarmkram..

2007-04-10 @ 19:11:59
URL: http://excessa.blogg.se
Postat av: En liten tant

Tack för en hedrande inbjudan och rara ord om min blogg. Jag ska koppla på länktåget inom kort. Har så mycket att stå i efter resan till Blåkulla. Måste byta till sommarborst på kvasten, tvätta katten och hatten och snöra om knäppkängorna.
Förstår att du somnade i ritualerna. Var otroligt segt och svamligt i år. Styrelsen börjar bli alldeles för gaggig.

2007-04-10 @ 23:20:03
URL: http://tant.webblogg.se
Postat av: Excessa

Tant.. Vassegoo! Det är du som bestämmer tidtabellen så koppla på eller häng av precis när du vill.
Hmm.. gaggiga häxor.. kanske får vi lov att fundilera på omval till nästa år.. Men dit är det långt så vi får vila i nuet tills dess..

2007-04-11 @ 22:04:43
URL: http://excessa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback