Lunchlåda..

.. hade jag med mig men fick ändå ett infall o fråga bj om vi skulle gå o besöka Max på lunchen.. I och för sig så fanns det väl en liten baktanke eftersom jag visste att frysen var tom o till i morgon finns ingen lunchlåda.. Hon nappade men skulle bara in på Lindex först..
Vi följdes o hon hittade ett par tunikor som hon gick in för o prova.. själv hittade jag ett kavajställ där priset var nedsatt med 50%.. Waow.. provade en storlek, som passade mig igår, men den var för liten.. nästa storlek passade mig dock alldeles utmärkt.. Fast jag tittade mig inte i spegeln utan testade bara om axlarna rymdes o att armarna inte var för korta.. *skrattar* Huvudsaken kläderna känns sköna att ha på sig så spelar det mindre roll hur det sitter..

När vi kom tillbaks till jobbet så mannekängade jag o hon som är aaaningens mer klädmedveten än jag sa att den satt skitbra på mig.. Oooppsi, nu hade jag allt tur för sånt är inte det första som far i mina tankar...

Lite imponerade blev de också över det jag, alltså smakrådet, hittat igår.. De tyckte det var jättefint.. :-)

När jag var på mataffärn så hittade jag 2 stor strandlakan för bara 99kr.. Happsi, kunde inte motstå eftersom färgen var alldeles alldeles underbar.. så nu ska jag bara hitta någon som vill låna det andra strandlakanet.. Men det lånas bara ut till den som har glimten i ögat o en picnickorg med sig.. o tycker det är okej att sitta i skuggan o dela ett korsord..

Hittade lönespecen i postboxen o upptäckte att jag fått mer än storchefen pratat om.. Herreguu, vad jag är bra :-)

O i morgon är det fredag o vi slutar 1 timme tidigare..


Må helgen bli ett underbart äventyr.. ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback