Leksand..

.. förlorade.. Äh, det kommer fler matcher.. och R i Malmö kommer somna gott i kväll..
Lasse skärpte till sig men får ändå vara kvar.. Såg inte alla dansande o han fick ju i alla fall 2-siffrigt från domarbordet.. men tråkigt att Ebba åkte ut..
Jag missade Så ska det låta.. Men det kommer i repris både på 1:an i morgon.. och då har jag förhoppningsvis kommit på hur man andas så jag kan gala högt i takt med deltagarna..
Jag zappade in på Discovery mix och fick en upplevelse av matte/husse-hundsamarbete.. Åh, vad jag längtar efter eget samarbete men en bästevän.. fast vet inte om det är bra att surfa runt på valpsidor..
En av "mina" lejonmadammer har måsta opererats om.. Klumpen som infinner sig i min mage går inte att beskriva.. Hjälplösheten är tung..


Får en flashback och minns en av låtar som brukade härja i min första bil.. en gröna SAAB -99 från 1969.. full med röda rostskyddsfärgsprickar..


Jag lever
JAG LEVER
...så enkelt och sant
Än har jag min plats
här på jorden
Jag blev bara rispad
av kniven som slant
visst hade vi tur
båda två
Jag lever
JAG LEVER
.....

[Text & Musik: Py Bäckman]

Känner mig som 20 igen.. sårbar.. med en tro på att jag överlever..


Kommentarer
Postat av: Visionary soul

Åh, nu får jag också flashbacks... den skivan med Py, den älskade jag! :-)

Postat av: Excessa

VS.. Underbart med flaschbacks :-)
Hade ett kasettband med Raj Montana band som jag spelade sönder.. upptäcker att den finns på Ginza.. hmm..

2007-03-10 @ 17:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback