Aha.. en idé..

.. kollade på tradera o böcker.. de flesta ligger på 20 kr.. i alla fall likande böcker som jag har.. inte ens en liten teskedsgummebok ger mer.. kanske att en förstaupplaga gett mer.. men jag är alldeles på tok för ung.. nionde upplagan..

Men jag är alldeles för lat.. eller bekväm.. för att annonsera där..

Eftersom jag inte kan bara kasta bort dem så lastar jag bilen full med bokkassar o åker till loppisförsäljaren.. kanske kan det inbringa en eller ett par kronor per bok.. o förhoppningsvis kommer någon att där göra ett eller annat fynd..

Hihi.. kanske ska jag släppa några böcker
vind för våg.. låta någon annan ta del av ord och drömmar..
Jaa! Det vill jag.. bara för kuls skull.. måste lära mig mer.. alldeles strax..

Om detta visste jag ingenting i morse när jag vaknade..

En alldeles, alldeles vanlig söndag kan ibland bli till ett helt äventyr.. =o)

Kommentarer
Postat av: En liten tant

Nu har jag läst ikapp här och undrar SÅ hur det blev med näsan? Har jag missat slutrapporten om den?

Bookcrossing hittade jag också för nåt tag se'n och tyckte det var en jättekul idé men inte fick jag ändna ur vagnen och gjorde något åt det. Kanske ska jag mobilisera lite kraft och lägga ut någon bok. Vore kul att se om den rapporterades in senare.

Postat av: Excessa

Tant.. Näsan har iaf, än så länge, inte blitt grön.. Fortfarande svullen o bred som en lagårsdörr.. men det går åt rätt håll för jag idag kan jag grimasera utan att det gör ont..

2006-07-23 @ 20:00:56
URL: http://excessa.blogg.se
Postat av: En liten tant

Bra att den inte är grön - för om den blir grön då faller den visst av, av sig själv.

2006-07-24 @ 00:08:19
URL: http://tant.webblogg.se/
Postat av: Excessa

Tant.. Ja, jag har nog tur.. för vad skulle jag annars lägga i blöt om den ramlar av.. en lösnäsa kanske..

2006-07-25 @ 18:23:40
URL: http://excessa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback