Bor det en..

.. tävlingsmänniska i mig.. eller.. 

När jag kämpar för att cykla om eller ifrån någon annan cyklist så är det ju bara för att jag motionerar.. o ökar på hjärtfrekvensen o producerar mjölksyra.. fast mjölksyran är lite konstig.. den sätter sig i benen men visar sig i pannan.. Det är då en himla tur att jag har snäckorna med så jag slipper höra flåset..

Tycker om att leka med ord.. korsord är en favorit.. speciellt de som jag måste lägga ifrån mig flera gånger o liksom börja om.. orden jag läst innan ser då inte alls lika ut.. o rätt vad det är så faller 25-öringen ner o många rutor blir ifyllda..

Idag fick jag tips om ett alfapet på nätet.. eller i och för sig har jag vetat om det, men när jag hade modem så var allt sånt uteslutet pga långsamheten.. idag testade jag om det funka.. o det gjorde det.. Word Mojo.. o jag tyckte att jag bara satt en liiiten stund.. och det var det ju, alltså bara en liten stund.. för allting är relativt.. speciellt tid..

Vad andra tycker om mitt sätt att spendera tiden spelar ingen roll.. Jag hade i alla fall roligt!

Ja, just det.. det handlade om att skapa ord o ju fler o längre desto mer poäng..

Kommentarer
Postat av: Mette

Jag brukar spela Mah Jong på nätet. Solitaire alltså. Men Alfapet - är det inte på engelska då? Det undrar jag om jag skulle klara så bra ...

Postat av: Ninni

Korsord är ju hur roligt som helst..speciellt som du säger när man måste klura en stund!
Tiden vid datorn säger svisch!!

Ha en skön dag, kramiz

2006-07-14 @ 11:33:02
URL: http://ninni.blogg.se
Postat av: Kicki

Kul det här med ord.. särskilt å leka med dem.
Mahjong över nätet är jätterolit. Tiden springer iväg. Visste faktiskt inte att alfabet fanns över nätet. Kan förstå att man fastnar..
Ha en bra dag.

2006-07-14 @ 14:02:26
URL: http://www.gosemose.blogg.se
Postat av: flasknosen

Borde egentligen inte ta reda på var man hittar det men... Var hittar man det? Låter ju jättekul!

2006-07-14 @ 16:18:12
URL: http://flasknosen.blogg.se
Postat av: Excessa

Det finns på svenska på www.zylom.se och heter Word Mojo .. Have fun! *ler*

2006-07-14 @ 18:07:44
URL: http://excessa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback