Längtar..

..och väntar.. o snart, snart.. snart får jag kanske en liten julklapp som jag ska ge mig själv.. Jaajaa, det kanske är litte tidigt än men jag älskar att få paket innan..o jag öppnar paket jag får när jag får dem.. för då får jag ju mer tid till att njuta av dem istället för att gå o vänta..

Om jag har tur så hinner jag få det innan fredag då det är mingel på jobbet.. men hinns det inte till dess så klär jag vackert ändå... o då kanske paketet istället hinner fram till nästa fredag när vi ska på julshow med jobbet..

Fast.. det kommer nog fram då det är meningen att komma fram.. för så är det ju med det mesta.. Allt har sin tid..

Min längtan föddes då jag besökte 
Gisans Blingbling..

O jag som sällan och aldrig burit halsband, armband eller örhängen.. längtar väldans mycket nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback