Dax stänga datorn..

.. o sova lite en stund...

Men innan jag bäddar ner mig med Ior o förvånat upptäcker att jag inte heller i morgon behöver ställa larmklockan.. *skumt* Det känns som jag varit ledig en hel evighet o lika länge till är jag ledig.. Uuuunderbart.. o jag kommer säkert sova gott hela natten o halva morgondagen.. eller blir det idagdagen eftersom midnatt redan passerat?

Nåja, till nästa gång jag vaknar får ni avsmaka och njuta av min namnes
smultrontårta.. Men ät int upp allt för då bli jag lissen i öga..

Förresten så vore ju det inte mer än rätt att ni koka kaffe o kom hit o sjönge för mig innan ni får smaka för det är ju min dag i morgon.. hmpf.. Idag!

Btw.. Ta med en haklapp till mig för smaklökarna är väldigt aktiva just nu..

image149


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback