Det är de små..

.. sakerna som gör det..

Ett litet sms från en skånsk norrman; Hej drottningen av Björk :-) Stort grattis på dagen! Menytips; surströmmingsrulle -s- Hoppas du får en kanondag, de är du värd :-) pok

hmm.. Den där rullen kan jag nog vara utan, men pok:en besvarade jag med en PoK o skickade en stor bit smultrontårta till han..

Ett litet, men ändå så stort o värmande, kort låg i lådan;

image150


Omedvetet så hade det landat på alldeles rätt dag.. Fast alla dagar är ju rätt.. Tack vännen!

O ballonger blir man, Jag, ju aldrig för stor för så brevet i mailboxen värmde ända ut i fingertopparna..

image151
Tack raring!


Ser ni några röda ballonger som flyger någonstans så är det bara en hälsning från mig..

T skickade massa *---o---* som värmde in i hjärtat.. Goa han! Jag hoppas o önskar honom allt gott!

O av P fick jag en göörgoo msn- kram som inte var av denna värld.. Gullehan..

Allt detta får mig att tänka på en video jag såg på barnkanalen.. lite sorglig men ändå väldigt gullig..



Det är de små sakerna som gör det!


Ta gärna en bit smultrontårta, den smakar ljuvligt o smälter i mun.. Seså, inte slåss om bitarna, finns så det räcker till alla :D


O innan jag blir B8 igen så önskar jag alla

image152


Btw.. Ska plugga på andras dagar.. eller också så fortsätter jag uppskatta dem lite nu o då..

Kommentarer
Postat av: Nina på Johangården säger

Fasiken... just din dag så hade jag inget bredband...
men bättre sent än aldrig.
GRATTIS!

Postat av: Excessa

Nina.. Visst är det bättre sent än aldrig o det är ju tanken som räknas.. o så får man fira flera dagar i rad.. :) Tack så mycket!

2007-08-24 @ 19:18:04
Postat av: Lena

All min värme till dig tösen...

2007-08-29 @ 10:15:47
URL: http://www.lenjangel.webblogg.se
Postat av: Excessa

Lena.. Tusen tack..

2007-08-29 @ 18:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback