Överraskad? Njaeja...




You'll Find Love Where You Least Expect It



You're the type most likely to find love... surprised?

You shouldn't be! You're a fun, independent woman who is always out and about.

And you're smart to sometimes leave your girlfriends behind and go it alone.

Men love to approach you when you're out by yourself - including Mr. Perfect!

Where Will You Find Your Dream Guy?

Förmodligen har Mr Perfect inte vaknat ännu.. eller osså har han solglasögona på sig o missar mina flirtiga ögonkast.. ;-)

Kommentarer
Postat av: En liten tant

Eftersom dessa tester naturligtvis är fullständigt vetenskapliga och ger rättvisande resultat ser jag fram emot rapporter om när mr Perfect vaknat (och ska i hemlighet göra testet själv...)

Postat av: Excessa

Tant.. Jomenvisst är de det, finns dokumenterat både härs o tvärs.. Japp, rapport kommer! Men eftersom jag är intställd på hitta Mr när jag går i pension så kanske det dröjer några år.. Hav tålamod!

2007-08-18 @ 20:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback