Plötsligt händer..

.. Det!

Förvånad tittar jag upp.. människan kommer in och ser enbart Mig..

Omgivningen försvinner..

Ögon möter ögon..

Jag ser Dig!

Du ser Mig!

Jag hör vad Du säger men.. förstår inte..

Tror Du verkligen att Jag
kan svara på Den
frågan..

I bakgrunden kommer nästa
människa..

Ställer samma fråga..

Stormvågorna växer sig höga..

Vad i hela världen.. tror Ni om Mig?

Dumsvaret hoppar som en groda ur mun..
Ulrika Messing.. eeh..

Eftertanken får 2 tiondels sekunder..
Ibrahim finns någonstans i bakhuvudet..

Utan tankar pluppar Jan Björklund ut ur min mun..

Ett bestämt Tack! Jag hade det på tungan.. Tack!

Eeh..
Hmm..

Just nu kommer jag inte ihåg frågan, men jag hoppas det var skolministern de frågade om.. annars fick de tokfel till svar..

Korsord erkänna jag glatt att jag är lite duktig på..

Men ministrar lååångt borta från min verklighet.. Noll koll!
Trodde jag i alla fall ända till i dag..

Vad andra tror om Mig lär nog alltid att vara en gåta..

Livet är allt bra underbart underligt emellanåt..


o så lite upplevelse därimellan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback