Helgen..

.. har varit fylld med livgivande energi..

Fredagsdejt med Bäste B vilket gav många skratt o fler leenden.. Somnade mycket gott när han åkt..

Lördagsdejt med tvättstugan.. o trots att jag blandat ihop både datum, dag o tid så blev det 9 maskiner tvättade.. o nu finns inget LämnarTillNästaGång kvar.. Somnade mycket skönt nöjd med mig själv o vad jag lyckats med..

Söndagsdejt med bästa ex-grannehundägaren.. Abalone Dots o sen Lars Winnerbäck.. Live! Rena rama livgivande upplevelsen.. Kommer nog somna skönt när jag varvat ner..


Kommentarer
Postat av: Nina på Johangården säger

Livgivande energi... det låter perfekt det. Skulle nog behöva lite av det jag med. Men behåll din! Jag ska hitta min egen energi :)

Postat av: En liten tant

Undrar om jag kommer att bli lika uppåt av att gå ner i tvättstugan eller om det måste vara en kombination av alla tre sakerna? *grubblar*

2007-11-21 @ 08:52:28
URL: http://tant.webblogg.se
Postat av: Excessa

Nina.. Jag håller alla tummar för att den kommer snart.. eller att den redan kommit :)

Tant.. Johoodå, efteråt får man vara det..

2007-11-26 @ 20:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback