Händer väldigt lite..

.. här på bloggen alltså.. i övrigt är det nästan för mycket.. Tandläkare.. Bank.. Gyn.. Bilprovning.. Skicka in listor.. Hålla koll på, och skriva, mejl.. Få o skicka sms.. Höstpromenera med vaktvovvar.. Prata i telefon halva nätterna.. o så lata mig i soffan..

Okej, tandläkaren är ju inte förrns om 2,5 v.. men det känns lite kymigt.. eller både ock.. inbillar mig att amalgamet har att göra med mycket.. bland annat minnet.. Banken var snäll o gör att jag inte behöver bekymra mig om kostnaden.. Fast på något sätt blev det några kronor över så jag beställde en digitalkamera.. Skulle hämta den i fredags men när jag åkte dit ( nä, inte för fortkörning utan till lagerbutiken ) i fredags på lunchen så hade den flyttat.. Väldigt skumt eftersom jag ju varit dit en gång i våras.. Åkte tillbaka till jobbet utan att ha fått med mig det jag ville..
Men, det var ju ändå bra att jag misslyckades på lunchen för då fick jag tid att kolla adressen o sen åka rätt efter jobbet..
Sen kom jag ihåg att hämta jag vaktvovvarna.. Blev lite förvirrad när vägen var omlagd men jkag kom fram o de blev himskans glada när jag kom.. Men jag tror inte att de bidde glada för mig utan mest för att de kommer ihåg att de finns ljuvligt underbara dofter på mina promenader.. Nåja, de var i alla fall trötta när jag hämtade husse på flyget i går, söndag..

Kameran var himskans kul o packa upp o börja leka med.. eller snarare ett underbart äventyr.. Knäppa! Radera! Knaäppa! Radera! osv osv.. Tänkte fota massor av höstligt härliga färger i helgen men vaktvovvarna ville ju ta raska promenader så det bidde inget.. Men det kommer! Tyvärr så var kameraprogrammet o min dator inte det minsta kompatibla så frågan var hur jag skulle lösa det problemet.. Bygga på minnet o köpa XP för typ nästan 2 laxar.. eller skaffa en ny burk för knappt dubbelt så mycket.. Tjaa, det återstår att se..
men det är kul o leka med kameran!

Förra måndagen missade jag Mia klockan 21 på 3:an.. råkte bli fast i telefon o pratade till närmare midnatt.. Fast det visas i repris på söndagar o i söndags såg jag reprisen.. Fast att jag lyckades se den igår berodde på att jag var aaningens slö o soffliggande efter närmare 4 timmars telefonpratande till klockan halv fem på söndag morgon.. Inte speciellt smart med tanke på att vaktvovvarna är morgonpigga.. Fast jag påstår inte att jag är smart så det var bara vääldigt trevligt... O himskan många leenden och skratt blev det.. Underbart livgivande..
Tror jag ska fortsätta på den linjen..



Kommentarer
Postat av: En liten tant

Låter som att det händer intressantasaker(jag menar sms, mail o telefon - INTE tandläkaren)
utanför bloggen och det är väl jätteroligt. Väntar gärna på dina inlägg, bara du har det bra.

Postat av: Excessa

Tant.. Du har helt rätt, mycket intressanta saker.. till omed tandläkaren.. Blir ju en amalgamsanering o det började jag fundera på för många långa år sedan..
Tack för din omtanke, det är mycket bra med mig. Hoppas allt är väl med dig också.
Kramar

2007-10-07 @ 21:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback