I måndags..

.. fick jag lov att lägga korten på bordet och frankt erkänna att jag var väldigt förvirrad eftersom det var första jobbedagen efter lång o välförtjänt semester.. Tyvärr, så snubblade tungan på tänderna redan innan lunch och jag började säga att jag var förvildad eftersom jag nyligen kommit åter efter semestern..

I dag på eftermiddagen tog jag ännu ett steg i min obegripliga oralation och blev helt plötsligt vildvuxen.. Den jag pratade med reagerade inte så mycket eftersom h*n hade fullt upp att notera datum o tider men bästa jobbkompis tittade på mig o brast ut i värsta bästa skrattet.. Härligt och underbart att höra!

Månntro jag måsta ringa Fråjd o kolla vart min tunga är på väg för den börjar ju rent av bli oresonlig..


Ja just det, bästa kafflevännen jobbar i helgen.. *lissen*

Men jag har kanske en kul biodejt på G som har har lust på en rysare/thriller i helgen.. Fast det är ju bara onsdag idag så mycket kan hända..

Nu ska jag sova och förhoppningsvis kommer även tungan att vila så den vet vad den säger i morgon.. Fast det vore ju nesligt om bj inte får sig ett endaste fnitter.. Får nog prata lite i sömnen.. Men lägger, för säkerhetsskull, mobilen bland dammrådisarna så jag inte gör något dumt utan att veta om det..




Kommentarer
Postat av: Nina på Johangården säger

haha... jag vill också vara förvildad :D

Postat av: Excessa

Nina.. Försök inte.. Jag tror du är lika förvildad som jag på jobbet :D

2007-09-07 @ 17:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback