Smart jag?!?

Har ju länge klagat på att det är svårt hitta jeans eftersom jag inte har det minsta tålamod att o stå i ett provrum o testa en massa olika storlekar. Alltså har jag vandrat runt i mina gamla jeans som sett ut som om de hängt på en potatissäck. I går gick det upp ett ljus för mig när jag kom ihåg att jag ju har en symaskin. O nål. O tråd. YIIEEHAA, det blev en pysselkväll o 4-5 cm på var sida gammjeansen trollades bort.. När jag provade dem efteråt så fick jag en chock för Jösta vad snygga de blev när de satt på mig.. eller var det kanske jag som blev snygg..

Nu ska jag rocka loss med Martin, plåga snabeldraken o krossa all disk så jag kan ligga i soffan o göra ingenting heeele helgen.. ;-)


Kommentarer
Postat av: Annela

Grattis till den nya kroppen!! Så duktig du varit!

Postat av: Excessa

Annela.. Tack! Har börjat smått o de ger faktiskt resultat.

2008-02-09 @ 21:08:36
Postat av: Lena

bra tösen go go go

2008-02-09 @ 21:37:08
URL: http://www.lenjangel.webblogg.se
Postat av: Blackout

Aha, du är alltså sexy nuförtiden:-)

2008-02-21 @ 22:33:34
Postat av: Excessa

Lena.. I will

Blackout.. Oooppsi, du avslöjade mig :-)

2008-02-26 @ 18:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback