Om jag vetat det här...

... så hade jag nog aldrig börjat med nätdejting för det är ju lipsfarligt... Eller luras jag med mig själv nu kanske...

Det började för 2,5-3 år sedan då jag hittade en kulig kontaktsida.. La ut mig, nää, inte naken, o whips hade jag ett par brev i inkorgen. Det visade sig att en var en granne vilken jag träffade en gång. En annan var en karl som bodde i närheten av min stad. Visst, träffade även honom någon gång. Trevlig? Jo, men mycket frånvarande. O det fattades en mycket viktig ingrediens i sms o samtal, nämnligen humor o skratta tillsammans o åt likandesamma saker... Fantasier som skenar iväg o får båda att le, smila o skratta.. Ibland så tårarna rinner... SÅ härligt underbart!

Den tredje som skrev till jag.. eller var det jag som skrev till honom... Sammalika humor... Me like! O ju mer vi skrev desto mer sammalika intressen hade vi. Eller rättare sagt Han är en lekfull människa som får mig att leka. Eller är det tvärsom kanske...

Jag kurrar när ha kliar mig på kinden... kurrar när hans hand dras som en magnet till min rumpa eller svänger sig om mitt liv o nästan inte går få bort pga magnetismen...

Fnasiken vad jag tycker om karln!

I fredags hade vi The talk så nu är det allvar.
Rädsla blandas med skönkänsla... Så snablars gott o kramar med en jag tycker om o som tycker om jag. O det gör han trots att han sett mina halvvärsta sidor för allt kan jag ju inte visa på en gång...

Tror jag är lite förälskad... eller kär.. eller vad det nu är som Olle i Pistvakt säger...

Längtar till imorgon.. 


Ok, tillfälligt förvirrad... Förhoppningsvis håller det i sig länge *Leeer*

Kommentarer
Postat av: assignment help

stor tomt - på varje sida i en annan intressant artikel!

Postat av: resume writers

intressant plats, har jag funnit en hel del av nödvändig information


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback