Är nog lite skrockfull..

.. När jag var på väg till affären efter jobbet så ramlade korset som hänger i backspegeln ner.. o jag blev stressad o såg en massa olyckor framför mig o började fundilera.. Ska jag stanna o leta efter det.. eller vända o åka raka vägen hem.. men när jag insåg att jag inte bara kan stanna på E4:an så tänkte jag att om jag inte trampar på det så kommer inget att hända.. Tll saken hör att när jag köpte bilen så bad frun i huset mig att låta korset hänga kvar för det skulle skydda mig på min färd.. o jag hade lovat att jag inte skulle ta ner det.. Inget hände tackolov.. men jag var Väldigt uppmärksam på vägen, omgivningen o övrig trafik.. o när jag stannade vid affären så letade jag reda på korset o hängde tillbaka det.. o sen kände jag mig mycket lugnare.. ;-D

Annars har dagen varit relativt bra.. iofs har telefon gått i ett men jag har varit rätt pigg.. Tog en rask promenad på 20 minuter på lunchen.. o det kändes väldigt bra.. Ska nog förtsätta med det.. iaf de dagar jag har mat med mig... Annars kan jag ju ta en prommis när jag kommer hem från jobbet.. Som om jag inte tänkt på det förut..hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback