Blivit kallad..

..Vän o go i 2 merp ikväll från 2 olika personer.. o det känns så jävla skönt.. o lånevovvarna har turats om att ligga bredvid mig i soffan.. o jobbet är någonstans i framtiden o jag kan inte göra något åt det just nu.. Ja, det är iaf vad jag försöker intala mig själv.. eller övertala hjärnverksamheten.. för jag är Ledig nu!

T ringde från t-stugan.. o rätt vad det var så hade 1 timme av mitt liv försvunnit i bara prat.. Trevligt prat! Sen försvann 1.5 timme av mitt liv när jag var ute med lånevovvarna.. o det var så underbart att vara ute med dem i vintervärlden o promenera.. jag tror inte jag fatter hur mycket jag saknar vovsanprommisarna..

Sen fick jag ett sms av D.. o då ringde jag honom.. Det blev ett väldigt trevligt ring.. o så försvann ännu 1 timme av mitt liv..
O både T o D är glada för att de känner mig.. o de sa de.. Jag behöver, för min egen skull, också tala om att jag är glad att jag har dem..

Sen somnade jag i soffan några timmar men det gör inget.. jag är Ledig i möra.. o ska ta en lång frukost o sen en ännu längre lånevovveprommis.. o sen kanske bara sitta i soffan o ha en vovve vid sidan o en som ligger på fötterna.. o skicka sms med till några utvalda med en önskan att deras dag blir en underbar dag med en massa leenden..

I morse innan jag gick in på jobbet såg jag en tjej som gick förbi mig.. hela hon log o det såg ut som att det kom ända inifrån hennes varmaste.. det fick även mig att le.. O kanske grundade hon min inställning till min dag.. då, när hon leende gick förbi mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback