Igår..

.. var ingen bra dag.. var alldeles för trött o det medförde att hjärnverksamheten inte alls ville vara med.. fick verkligen koncentrera mig för att saker o ting skulle bli rätt.. o hörde på mig själv att jag lät grinig.. o hur jag än försökte låta gladare så gick det inte.. Men jag kan inte skylla på någon annan än mig själv eftersom jag ringde D alldeles för sent i tisdags.. o att starta ett samtal sent med honom är inte alls bra eftersom tiden bara rinner iväg o rätt vad det var var klockan midnatt.. o så vaknade jag för tidigt igår o kunde inte somna om.. Men jag tog i alla fall en prommis då på morgonen strax före 6.. I gårkväll somnade jag däremot ovaggad o dagen idag har varit en helt okey dag.. jag har varit piggare o därmed mer positiv..

På personalmötet i eftermiddag föreslog jag chefen att hon skulle fixa en filt som jag kan spika upp framför fönstret som jag sitter vid.. o kanske blir det mindra kallras så jag slipper sitta o vara kall vintertid.. Jo, jag vet att det är arbetsgivarens ansvar att se till att arbetsmiljön är bra, men vad gör man när det inte händer något..

Har börjat packa för Stockholmsresan imorgon.. bussen går inte förrän 11 så jag får sovmorgon.. behöver inte kliva upp förrän vid 8.. Fast frågan är ju om jag kan sova så länge.. Vet inte om jag ska träffa T på lördag.. har sagt jag ska ner o att på lördag har jag inget för mig.. på söndag blir det hundutställning för hela slanten.. sen går bussen hem efter finalerna någongång vid 19 på söndag.. kommer till stan vid 3-tiden kanske så jag förvarnade jobbkompisen att om jag inte kommit till arbetet vid 8 på måndag så får han nog ringa o väcka mig..
Men frågan är ju hur mycket behöver jag ha med mig.. i morgon blir det ju att sitta på bussen hela dagen.. på lördagen vet jag ju inte riktigt vad som sker, men någe nattliv blir det inte.. o söndagen tillbringas med en massa hundar.. Undrar vilka som ska dit o ställa.. förmodligen känner jag några stycken.. Undra om jag ska ta med en liten stol att sitta på.. Jag har ju aldrig varit på Stora Stockholm så jag vet inte ens hur det ser ut där.. Äh, det ger sig.. det mesta brukar göra det..

Måste nog tacka nej till lägenheten för jag törs inte riskera att måsta betala dubbla hyror i 2 månader.. o min denna lägenhet är ju lite special.. både kommun o en skola är inblandad så ingen vet vem som egentligen är ansvarig.. Men nu vet jag hur 1:orna ser ut där upp o nästa gång kanske det är min tur..

På personalmötet föreslog jag att vi skulle ta ett studiebesök till Malmö.. o jag hade inga baktankar alls med mina tankar.. *korsar fingrarna* hehe Det skulle i så fall bli en fredag-lördag.. o några timmar borde vi ju få för oss själva.. o kanske D är ledig o inte har något annat att göra..

O Leksand åkte på ett baklängesmål redan efter 4.34.. Men hela matchen ska ju spelas innan det är avgjort  =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback