Unik...


 Unik



... !!!

Kommentarer
Postat av: .svarta.hjärtat.

och det är sorgligt

Postat av: .svarta.hjärtat.

*Kramar tillbaka*
Du måste ha läst mitt gamla inlägg ”Hör en bön.” där jag bönar till min bloggarpublik att ge mig en kram. Konstigt nog var det bara du som kom på att man kunde göra det också.. Jaja, läste ditt meddelande och tyckte att det var jättesnällt att skriva sådär. Även om jag kanske inte tror på allt du skriver så var det snällt och väldigt stöttande det du skrev.
Och du, jag tycker faktiskt också att mörkbruna ögon är jättensyggt, men har alltid velat ha blåa… ;p

2005-12-27 @ 21:04:05
URL: http://tampong.blogg.se/
Postat av: .svarta.hjärtat.

Postat av: .svarta.hjärtat.
Jag har aldrig tänkt på hur gammal du är, egentligen för mig spelar det ingen roll just nu. Anyway tycker jag att du verkar ha smarta saker att komma med och då får du vara hur mycket "tant" som helst! Och du är säkert jätteelak till vardags (brukar jag ocå vara) men mot mig ahr du varit jättesnäll så då bryr jag mig inte om det heller. Jag har glasögon med kör med linser istället för att det är praktiskare. Tycker jag är jätteful i glasögon.

Haha, menar det! Dets kulle bli allt för mycket för moder natur om det fanns två av oss.

KRAMR

2005-12-27 @ 22:40:47
URL: http://tampong.blogg.se/
Postat av: .svarta.hjärtat.

Har jag svarat på ditt senaste? Nevermind, jag svarar nu i alla fall...

TACK, TACK, TACK OCH TUSENTALSKRAMAR!
/Mvh .svarta.hjärtat.

2005-12-29 @ 11:43:12
URL: http://tampong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback