Vad gör jag sen..

.. när mina 10.0 MB är slut.. har ju redan använt 11% på mindre än 2 månader.. *skrattar* det ordnar sig nog.. tror jag har fått ut en del av det som behöver komma ut.. o det finns väl (?) inget som är för evigt..


Fick ett sms från en människa som bjöd mig på julbord i eftermiddag.. en människa som bryr sig.. o som jag bryr mig om..  just nu orkar jag inte.. Men bara känslan värmer mig.. o jag ska skicka en varm hälsning till honom.. och de andra som är där..


Jag väljer istället att gå ut o ta en promenad.. i vinterkvällen.. på vägar som inte är plogade.. Jag ska ställa mig o luta huvudet bakåt o känna o lyssna på snön som faller.. o ladda batterierna lite.. känna mig som ett med naturen.. o om ingen ser mig.. ska jag göra en massa snöänglar i den nyfallna snön.. o jag hoppas de flyger till någon som behöver sällskap..


O sen ska jag möblera om på tangentbordet för ö och ä skulle behöva byta plats med varandra så jag inte behäver rötta till det jag skriver..


Kom ihåg vara rädda om Er o Varandra.. o försök göra någon glad idag, om det så bara är Dig själv =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback