Beställde..

.. en leksak till mig i helgen.. I måndags fick jag ett mail att paketet var på väg o jag kunde följa paketets väg via postens hemsida.. o det var jättespännande.. jag kände mig som ett litet barn på julafton.. Igår levererades paketet till mitt utlämningsställe o jag hämtade det.. o var o köpte nya batterin.. När jag kom hem så funkade inte leksaken.. Till en början var jag rätt sur, men sen tänkte jag att det kanske inte är meningen att jag ska ha nån leksak.. Planerade att skicka tillbaka den.. men i morse så provade jag ett annat batteri o då funkade den.. så jag behöver inte skicka tillbaka den.. o nu har jag ännu en dag fylld med förväntningar för jag vill ju hem o leka.. Och Nej, den lämpar sig inte att leka med på jobbet.. ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback