Det har varit..

.. en bra dag.. Jag har tänkt på vänner.. o de har tänkt på mig.. Men vad är en vän? En människa man släpper in till sina innersta tankar.. eller räcker det med en människa som jag tycker om o vill väl.. någon som jag vill ge ett leende.. ??? Måste jag ha sett människan irl.. eller räcker det med att ha läst dens tankar..

Det kanske finns olika slags vänner..
T har jag umgåtts med via chatt, sms o telefonprat i snart 2 år.. Mest telefonprat numer.. o mest på morgnarna när jag är på väg till jobbet.. 

C har jag umgåtts med som med T men det är nog mest msnchatt med honom.. fast bara sen ett halvår..

D är det likadant med men bara några månader..

Sen har jag hittat G som bloggar.. fast det är ju bara sen en vecka eller 2

Får inte glömma L.. som jag känner sen 25 år.. vi pratar inte spec ofta.. men mina tankar finns hos henne..

Mina hundvänner.. som jag ju inte skulle träffat om jag inte haft vovsan..

Oj, många blev det.. o det finns nog olika kategorier av vänner..

o idag har jag "sjungit" för G.. =) Chattat med C =) Pratat med T =) Träffat hundvänner =) o sms:at med D =)

o alla har hjälpt mig att få mig en Bra dag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback