Jaha..

..o när jag skriver så ska jag bara hålla mig här, insåg jag nyss.. Var o bläddrade bland annat men hade inte sparat innan.. Så nu har jag lärt mig något idag med..  :-)  Planerar att lära mig mer.. tex hur jag ändrar textstorleken.. skulle vilja ha ner den lite.. -97 gjorde jag en hemsida med html-kod.. sen gick jag en hemsidekurs o då använde vi ett program.. Nu för tiden kommer jag varken ihåg html-koder, eller vad programmet hette som vi använde..

De bidde ingen Nanne Grönvallskiva.. råkade fånga Jill Jonsson med blicken o nu snurrar hon på,,,skivtallriken,,, hmm.. i musikmaskinen.. Saknar vinylskivorna.. När man köpt en sån så kändes det att man hade med sig nå nytt hem.. en cd får ju plats i fickan.. Märks inte på samma sätt.. Apropå vinyl.. läste att Sweet skulle uppträda i stan ikväll.. Tror jag måste damma av en vinyl o sjunga lite.. tex Wig-Wam Bam, Little Willy eller varför inte Poppa Joe..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback