K å t s l a g...?!

I gårkväll satt jag vid datorn tills klockan var nästan midnatt.. o risken är att det kan bli lika kväll.. Har chattat ikväll igen.. Men till viken nytta...? Annat än att jag blir våt o kåt... Fast, jag var nog redan det innan jag startade datorn.. Har lagt upp en bild där just det syns att jag är det.. Bara den tanken.. sätter igång mig.. Exhibitionista.. Ja, tydligen.. Men det är väl ändå inget att skämmas för! Tror bestämt att det är något väldigt naturligt.. Våt.. Fuktig.. Svullen.. Det doftar i hela rummet.. o det gör inte saken sämre.. Ja, jag längtar efter beröring.. Kan föreställa mig.. händer.. tungor.. kroppar.. *skrattar* Är det en fördel att ha livlig fantasi...? När det inte finns en enda annan människa i närheten.. o alla tio fingrar känns välbekanta.. Det blir inte så mycket överraskning..
Hmm.. tror jag behöver en dusch.. ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback