Sitter...

.. o lyssnar på sportradion.. Leksand tar emot Mora..o nyss kvitterade hemmalaget så nu är det 1-1.. Fast det går ju inget vidare för Leksand i tabellen.. Men de har iaf lyckats komma upp i 2-siffrigt poängintag.. Vet inte varför jag håller på just Leksand.. har ju väldigt långt till deras hemmamatcher.. kke för att jag är uppväxt i dalarna..

Annat är det med fotboll.. där vann mina töser det mesta.. Var o såg de 2 sista hemmamatcherna o den mot DIF/Älvsjö var mycket Nice.. 7-1..
Det är tråkigt att Frida Östberg lämnar laget.. men jag hoppas det går bra för henne i Linköping.. Men många andra stannar ju nästa säsong; Sofia Lundgren, Anna Paulson, Karolina Westberg, Maria Bergkvist, Anna Sjöström, Hanna Ljungberg, Sanna Valkonen, Erika Karlsson, Elaine E Moura och Marta Vieira Da Silva..

Jag är nog en liten sportfåne.. älskar handboll.. skidor.. fotboll.. hockey.. hästhoppning.. när jag kan ligga i soffan o titta.. Fast när det blir spännande så studsar jag upp o ner o blir nästan svettig bara av att titta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback