Vaknade..

.. 1 timme innan klockan skulle ringa.. låg o funderade på om jag skulle försöka somna om eller gå upp.. Gick upp o kom på att jag hinner ta en promenad.. så jag var ute o gick klockan 6 i morse.. Visserligen bara en halvitmme, men det var skönt.. Ska försöka komma ihåg att göra det nästa gång jag vaknar tidigt..

Smyger med blommor o tårta idag.. chefen fyllde ju år förra veckan men var borta så idag ska vi fira henne.. Jag tror inte att hon misstänker något.. hon har sagt att hon inte vill ha något firande men vissa saker kommer man inte undan..

Vill inte sitta här just nu.. Solen skiner o det är snö ute.. o några minusgrader.. Vill ta en långprommis.. med någon att hålla i handen.. helst med D men han bor ju i Malmö.. o ska jobba i eftermiddag.. o jag ska ju äta tårta..

O ikväll ska jag på bio med en jobbkompis.. ska se Den bästa av mödrar.. ska ladda med näsdukar.. många som sagt den är sorglig.. o jag ska låta tårarna rinna.. Fast de kanske uteblir helt för det kan ju bli så ibland..

Dags att öppna telefon o jobba lite igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback