Gammelhårbollen..

060422_193612
Gammelhårbollen för en stund sedan när vi var på kvällspromenad..

Det vita till höger är snö.. o det mörka till vänster är bra träningsunderlag för benmuskulaturen..

Ovanan vid sol, vindar o lerpromenader gör att jaget känner sig lite trött just nu.. men det är en skön trötthet.. ska göra mitt bästa för att komma ihåg hur jag fick den även när grannen hämtar hem honom i morgon kväll..

Nu ska vi softa lite i soffan innan kudden kallar.. o om gammelhårbollen väcker mig vid halv sju imorgon också så gör det inte så mycket, för då är jag ju tillbaka i arbetsuppstigningstiderna till på måndag när semestern är slut..

Kommentarer
Postat av: Bittan

"gammelhårbollen" hahaha....Söt vovve,kisar jag ser han nästan ut som min...oxå "hårboll" ! Hua...

Postat av: det handlar om mig

Åååå..vad söt han äär :)

2006-04-23 @ 23:49:17
URL: http://www.4onlyme.net/
Postat av: Excessa

Bittan.. Grannen har 2 goldisar o denna är äldst =o) slår man ihop vikten o volymen så blir de tillsammans cirkus lika stor som vovsan var..

det handlar om mig.. Japp, både söt o goosig är han =o)

2006-04-24 @ 18:51:43
URL: http://excessa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback