Kanske är jaget..

.. en lat och oansvarig människa.. eller en som försöker vara omtänksam om sig.. 3 dagar av ingentinggöra.. fast titta på televisionen är ju ett göra det också..

På Animal planet visar de
Monkey World kl 10,00 på lördagar och söndagar.. vaknade i tid både igår och idag och hann plocka fram frukosten innan de började.. För mig är det programmet en höjdpunkt.. de räddar och månar om utrotningshotade arter och ger apor ett nytt liv bland sina rasfränder.. Där skulle jag vilja jobba! Eller i varje fall åka dit på semester någon gång.. o förhoppningsvis kan det ske eftersom parken ligger i England o det är ju inte långt bort..

Somnade i soffan mitt i 4:ans 22-nyheter både i förrgår och igår.. vaknade vid 3-tiden.. vandrade några gånger mellan sängen o soffan innan jag somnade om, efter tidiga frukosten, vid 7..

Göteborg Horse show var fin att se.. Tänk vilket samarbete måste (?) vara mellan ryttare och häst.. en människa på 60-80 kg jämtemot en häst på 600 kg.. om hästen inte vill vara med så kan den bara kasta på huvudet o sticka..

I morgon ska det visst bli regn o rusk här.. tycker synd om Malmötöserna som ska hit upp o spela fotboll mot UIK.. hoppas de har packat ner långkallingarna för de lär nog behövas..

hmm.. det är visst söndag idag.. hoppas jag orkar vara vaken o se Six feet under..

Tjaa, är jag lat.. eller omtänksam om jaget.. Håller på det sista för vilan är nödvändig ibland.. att jag sen vaknar väldigt tidigt har nog mest med flyttplaneringen att göra.. men jag somnar ju om så småningom.. och i morgon ska jag allt ta en prommis och röra lite på mig..

Har fått en finne inne i näsan och det gör ont när jag trycker på utsidan.. Varför ska man, Jag, hålla på o trycka när det gör ont.. den läker nog fortare om den får vara i fred..

Kommentarer
Postat av: En liten tant

Självklart är du omtänksam om jaget! Ordet lat ska rensas bort ur ordlistan. På sophögen tillsammans med "borde".

Postat av: Inga Magnusson

Visst är det skönt med dagar som är helt blanka, utan förpliktelser! Det är nog såna där återuppladdningsdagar som behövs.

2006-04-17 @ 00:01:24
URL: http://inga.blogg.se
Postat av: flasknosen

Låter bra att du tog hand om jaget, eftersom det är det viktigaste du har. Håller med lilla tanten om att ordet lat ska bort.

Mer självomhändertagande åt folket, säger jag!

2006-04-18 @ 12:03:54
URL: http://flasknosen.blogg.se
Postat av: Manon

Äsch, njut av det! Man måste ta hand om sig själv!

2006-04-18 @ 13:08:45
URL: http://manon.blogg.se
Postat av: Excessa

Håller med er allahopa! Ut med ord som "borde" "lat" och "förpliktelser" så man kan koncentrera sig på Återuppladdning, Självomhändertagande och Njutningar! =o)

2006-04-18 @ 18:51:31
URL: http://excessa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback