Blev plötsligt..

.. pussjuk idag o var tvungen att cykla ner till L..  L var varken kram- eller pussjuk men det var däremot  hennes lejontjejer.. mest den yngre lejontjejen som kom o pussades så fort jag hukade mig lite.. men L var ju också glad att jag kom eftersom jag då kunde hjälpa till att bära upp lite möbleringsgrejer.. o så fick vi en trevlig kaffestund på hennes balkong.. Kompisar är bra att ha.. speciellt de som har en eller flera lejon i bakfickan.. om jag hälsar på dem de gånger vovsansaknaden blir jobbig så slipper jag kasta mig över okända o riskerar på så sätt ingen tokighetsstämpel på mig.. måste ju vara lite försiktig nu när jag har nya grannar..

Jobbtravet började i veckan o jag trodde inte jag var med.. hade tänkt åka förbi med en tjuga men orkade inte.. lycklig när jag kom på att jag hade en insats till godo sen i våras.. o så blev det vinst ikväll så nästa veckas insats är klarerad..

Sanna Kallur vann ju damernas snyggaste häck igår men prisutdelningen var idag.. Jag är så glad för hennes skull.. o lite stolt att vara svensk också.. när de sen sjöng nationalsången a cappella så kom det allt en lite tår.. eller var det kanske ett par.. Vackert var det!

Gårdagens höjdhopp för damer var precis lika spännande som herrarnas.. o slutade ungefär likadant.. Stefan Holm fick ju bronset o detsamma fick Kajsa.. Båda har hållit på några år o visst är att det hela tiden kommer nya talanger som vill slå dem.. Denna gång så blev det så..

Tävlingarna har vart oootroligt spännande och den för dagen bästa vann..

Till o med så spännade att jag nästan glömmer bort Laird of Glenbogle.. Monarch of the Glen



Kommentarer
Postat av: Visionary soul

Jahapp, jag glömde det. Igen! Den här gången hade jag iofs "giltigt skäl" - var och hörde folkmusik... men jag kunde ju ha spelat in det, om jag kommit ihåg... Det verkar inte riktigt vara meningen att jag ska se den rackarns serien... ;-/

Bra att du fick pussas lite med vovvarna! :-)

Postat av: Excessa

VS.. Folkmusikfestival är klart giltiga skäl att missa kiltmannen.. om du klickar på bilden kan du läsa vad som hänt i avsnitten.. ;-)

Ja, vovsepussar är rena rama helandet.. :-)

2006-08-13 @ 22:02:39
URL: http://excessa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback