Djungelboken..

.. har jag sett oräkneliga gånger.. o Baloo är lika skön varendaste gång.. Jag kommer nog aldrig att bli för stor för Djungelboken..

Kanske är det därför som jag gillar farsan-Baloo och hans idé.. 
Solidaritetsbloggen.. Ett underbar initiativ helt enkelt.. för vem behöver inte en liten knuff i rätt riktning ibland..

En massa fördelar är det också..

För det första så är det ingen bindningstid.. o det är frivilligt att vara med..
Ingen pappersreklam kommer i brevlådan som sen kastas bort..
Man inte fundera på vars ens eventuella bidrag ska gå..
o så har farsan-Baloo koll på hur mycket som kommer in varje omgång och det berättar han i bloggen..

Jag är på tok för liten för att rädda världen alldeles själv.. men många bäckar små blir till slut en hel å..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback