Inga Måste..

.. har inte haft någonting att säga till om i helgen..

I o för sig så har jag väl aldrig bjudit hit henne, men hon brukar smyga sig in allt emellanåt.. förmodligen när jag går in eller ut genom dörren.. Det spelar ingen roll hur snabb jag är, hon är snabbare..
De dagar jag inte har lust att gå ut så klättrar hon nog upp på balkongen o slinker in genom den öppna balkongdörren.. Ibland fundilerar jag på att öppna balkongdörren helt o sen täcka öppningen med gladpack o fånga henne.. för om man springer rätt in i gladpack så blir man nog fast för gott..

I gamla lägenheten så tror jag att hon ibland kom in när jag öppnade vattenkran.. speciellt kran i köket.. Jag brukade ibland hitta henne i diskhon hyttande med pekfingret.. Idag har jag spolat vatten i blandat diskmedel i den så jag hoppas hon har flytväst på sig för hon kommer att få simma till en annan dag..

Däremot har jag gjort en sak som Inga Måste inte hade det minsta med att göra.. lagade ramen till förstavovsans förstoring o har hängt henne på väggen..  så nu har hon fått sin plats..
Andravovsan däremot fundilerar fortfarande på vars hon vill ha sin plats.. att fundilera var hennes liv.. ska jag eller ska jag inte lyda matte.. jag låter henne fundilera tills hon har bestämt sig.. o det kan Inga Måste inte ändra på.. för i helgen var bara Ville Vila inbjuden.. Ett mycket mysigt sällskap som jag varmt kan rekommendera..



Kommentarer
Postat av: Ninni

Hmmm vad är det för besökare du kan ha måntro...lät mysko.

Postat av: Excessa

Ninni.. har kompisar som heter Inga Måste och Ville Vila jag..

2006-08-28 @ 18:34:57
URL: http://excessa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback