Utmaningar..

.. sätter griller i huvudet.. o jag får lov att tänka.. hmm..

Har blivit utmanad av
DHOM.. Utmaningen går till på följande vis. Jag ska räkna upp fem konstiga egenheter eller ovanor jag har..

Svårt.. finns många att välja på.. men jag hakade upp mig på att jag skulle försöka förklara varför jag har den/de ovanorna.. fast så kom jag på att det behöver jag inte alls.. det räcker alldeles gott att bara vara lite konstig ibland..

Sen ska jag även utmana 5 andra bloggare.. bara det är ju en utmaning i utmaningen.. *L*

1. När väckarklockan ringer på morgonen kan jag inte ligga kvar o vakna till eftersom jag är rädd att somna om o försova mig.. trots att jag har klocka som repeterar.. sprättar halvsovande upp från sängen o sätter mig under fläkten o löser korsord i 5 minuter.. ibland lyckas jag fylla i något ord men mest blir det att bara sitta o stirra..

2. Samlar på tomma mjölkförpackningar i kylskåpet..

3. Köper små behändiga böcker med kloka ord.. som jag nästan genast "tappar bort" när jag kommer hem..

4. Är oftast Väldigt tidig vid busshållplatsen.. o trots att jag vet det.. så inbillar jag mig (nästan) att jag missat bussen efter att ha stått där 10 minuter..

5. Kommer nästan aldrig ihåg namnet på filmer jag sett..

Jag vågar mig till att utmana:

Lenjangel

Lexrex

Mickey

Mobfelk

Glenn


Kommentarer
Postat av: Mickey J Barczyk

Fastän jag redan gjort denna så ska försöka ge mig på den ännu en gång. Ska se om det blir innan jag lägger mig. Myser med min filt just nu och det är så skönt :)
Annars blir det imorgon!
Tackar för utmaningen, jag älskar sånt! Weeeeeeeee...

Postat av: Lexrex

Ha, denna du......kan säga en hel del.....om man törs. Ska ge dig svar på tal, fast jag måste nog fundera lite........

2006-02-02 @ 16:35:34
URL: http://lexrex.webblogg.se/
Postat av: Matte

Oj, vad jag är tråkig. Jag måste skjuta upp denna utmaning. Som jag har sagt till tidigare utmaningar av denna sort. Jag tror inte jag vågar göra reklam för mina ovanheter. Man vet aldrig vem som läser ;-)

Men en dag. Då kanske.

2006-02-02 @ 18:28:42
URL: http://glenns.blogg.se
Postat av: Excessa

Mickey.. Jo, jag såg efteråt att du redan gjort den.. men som jag skrev.. så var ju det förra månaden.. kan ju ha hänt saker sedan dess.. =o)

Lexrex.. Du får fundera prexis så länge du vill.. om man tar en sparkstöttingtur så funderar man väldigt braigt.. =o)

Matte.. Det är okej.. man måste inte anta allt.. o så ska man ju vara lite försiktig med att reklamera sig själv =o)

2006-02-02 @ 20:36:39
URL: http://excessa.blogg.se
Postat av: Lena

du min namne...säger som föregående talare/skribenter...ovanor...hm...vet inte hur jag ska förhålla mig till detta...funderar och återkommer...
okej.. en får du här…har tuggat tuggummi som en galning…här pratar vi om två påsar per dag…i konsumtion…nu har jag jobbat mig bort från den ovanan…

2006-02-02 @ 22:27:59
URL: http://www.lenjangel.webblogg.se
Postat av: Excessa

Lena.. o jaget säger som till Lexrex.. du får fundera hur länge du vill..
För egen del.. så får jag en tankeställare om mig själv.. finns det saker jag vill ändra på.. hmm.. jo.. kanske.. evenuellt.. skulle det kunna finnas något liten sak jaget kunde göra annorlunda..
Men jaget måste också påminna sig om att det ,faktikst, finns egenheter som är Bra.. o egentligen skulle det ju vara snällast att skriva ner dem.. mot sig själv alltså..
Men det är svårt att visa på det som är bra med jaget.. men jag tränar på det..
Jag beundrar dig som jobbat bort din ovana.. bara att inse saker o ting är en början.. att sen ta itu med det.. är en annan sak.. oavsett vad det gäller..

2006-02-03 @ 23:29:21
Postat av: Excessa

Mickey.. Ahaa.. är det så en trackback ser ut.. Nybörjare jag.. ;oD
hmm.. fundilerar på vad du menar med "från"..
men jag tror att jaget kommer att hålla sig till eliten.. e ju lite liten.....

2006-02-03 @ 23:34:25
Postat av: Mickey J Barczyk

från: man står i badkaret och riktar pink-strålen mot toalettstolen. Man behöver vara elite om man vill genomföra ett sådant projekt som kvinna :) testa!

2006-02-05 @ 16:17:38
URL: http://mj.barczyk.se/blog/
Postat av: Excessa

Mickey.. hmm.. jag har cirkus 1.5 meter mellan badkar o toalettstol.. så projektet skulle i slutändan resultera i storstädning av hela badrummet misstänker jag.. nog för att det i och för sig kanske behövs.. men jag tror jag fortsätter använda badkar o toastol var för sig.. =o)

2006-02-05 @ 19:38:57
Postat av: Mickey J Barczyk

...du vet inte vad du går misste om :)

2006-02-09 @ 01:50:01
URL: http://mj.barczyk.se/blog/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback