Förlåt mig..

..om jag är.. otydlig.. oförståelig.. Visst förstår jag att kostnader behöver hållas nere.. men att det sker på bekostnad på.. människors väl o ve.. eller mående om du vill kalla det så.. de som jobbar på f-kassan sitter i samma tång som jag som jobbar.. Det är direktiven uppifrån jag inte kan förstå.. När chefen säger: Gör ditt jobb men du får bara halva budgeten.. När kunden säger: Jag vill ha samma service till halva kostnaden.. När det löpande bandet sätter dubbel fart o du ska hinna med det, till samma lön som förut..

hmm.. tror jag missat nåt på vägen till att bli tant.. lönearbete lönar sig inte.. annat är det nog att vara aktieägare.. för får dom ingen utdelning så säljer dom väl bara sina aktier o köper några andra..

hmm.. Det är nog bäst att jag i fortsättningen håller mig till det jag kan.. mina borttappade fundileringar.. o drömmar.. o stöttingar.. *ler*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback