Frångår mina principer..

.. o lite spänning.. undgår lite stress.. men kommer istället kanske att somna i skaplig tid.. Vad nu skaplig tid är.. Allt är relativt..

Men i kväll kommer jag att rätta jobbtravet på textTVsidorna.. orkar inte vara uppe till halv elva.. o lite till.. Kanske vinner vi.. troligen förlorar vi.. men det gör inget..

Ska ställa sovrumsfönstret på en liten glänt.. lägga extrafilten över täcket.. varsamt smeka drömfångaren.. lägga återfunna goosenallen bakom ryggen..  o kura ihop mig med endast näsan över täckkanten..

Lyssna på Stilla hav.. med delfinsång o vågskvalp..

O i morgon när jag vaknar.. så har jag ännu ett oskrivet blad att fylla..


Kommentarer
Postat av: Annela

Vad glad jag är att du fann gosenallen igen. Då sover man som bäst. Tack för det goda rådet på min blog. Jag har länkat till dig. Hoppas att det är OK.
Kram

Postat av: Annela

Vad kul det ska bli med bloggstafetten. Jag har sett att du är före mig!!:))

2006-01-26 @ 00:19:47
URL: http://www.mysochpys.blogspot.com
Postat av: Excessa

Annela.. Ja goosenallar är nödvändiga saker som är snälla o mjuka..
Rådet.. det hade du nog kommit på själv.. brukar vara så ibland när man får fundera lite.. Hoppas det går bra..
Jag tar det som en komplimang att du vill länka jaget till din sida.. Kram
Jo, bloggstafetten är väldigt kul.. funderar på ämne.. hoppas det blir något kuligt.. både för dig o mig..

2006-01-26 @ 19:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback