Min moster..

.. fick en hjärnblödning en vanlig dag på jobbet.. en människa som var sjukvårdskunnig var där o räddade henne tillbaka till livet... Ambulansen kom o min moster överlevde.. hennes syster blev glad att  min moster klarade sig o överlevde.. men glädjen överbyttes i sorg.. min moster blev inte sig själv.. min moster kunde inte klara sig själv.. hon behövde hjälp med matning.. o blöjbyten.. o hon kunde inte förmedla de tankar hon hade.. Jag frågar mig.. hade hon några tankar.. Jag vet inte.. Det var jobbigt för hennes man.. o söner.. o det var, tror jag, en lättnad när hennes inre organ gav upp.. Jag hoppas att de inte känner någon skuld.. för att de kke är lättade.. för nu har hon det mycket bättre än som ett paket med blöjor o matning.. Nu är hon på en plats som är så mycket lättare för henne..  o vi andra kommer efter..


Kommentarer
Postat av: Det handlar om mig

Ucsh....;=(
Mm..vi andra kommer efter !
God natt och sov gott !

2006-01-06 @ 01:52:48
Postat av: Lena

Det var en reflektion här och nu... det är ju så att detta med döden kommer inte någon av oss ifrån...
men vi kan se till att leva det liv vi fått utifrån de förutsättningar som ges och ta vara på det utifrån det vi själva önskar och vill så gott det går...kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback