Bara bilettköp..

.. som fattas.. fast en bok behöver ju ingen bilett.. reser gratis ju..

Har i alla fall registrerat 4 böcker som jag i morgon, eller någon annan dag, ska lämna vind för våg någerstans..

Det finns saker vi måste, behöver, släppa taget om.. o en bok är väl ett nog så gott träningsobjekt..

I dag har tiden gått väldigt fort.. hoppas resten av veckan gör så också.. hmm.. misstänker så i alla fall.. på onsdag kommer A förbi med sin hårboll.. o på torsdag ska jag hjälpa till att flytta.. o sen på fredag börjar ledigheten.. hmm.. känns som att jag redan är där..

Kommentarer
Postat av: Mette

Ja, jag tycker också det går så snabbt nu! Hjälp jag hinner knappt med!

Postat av: Excessa

Mette.. oopsi.. hmm.. det måste bero på åldern för tiden gick väl aldrig så här fort när en var liten.. ;-)
Fast å andra sidan så går ju tiden fort när man har rolig.. hmm.. då har vi alltså roligare nu än då..

2006-07-25 @ 18:12:29
URL: http://excessa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback