Det blev en..

.. kalasdag idag..

Började med långsam morgon.. o sen frukost till
Buffy på 5:an..

Aktiverade kroppen o tömde kartonger.. så nu kan jag snart dansa här inne.. men jag behöver ju, först o främst en kavaljer.. o så några danslektioner.. fast om kavaljeren är en god förare så kan jag skippa danslektionerna.. o jaget tycker om goda förare.. men allra helst, o bekvämast, är hon när hon får köra själv..

O så var det Karl för sin kilt (Monarch of the Glen).. så bra att det till slut blev kalas för Molly som fyllde 60.. jag är ju i o för sig inte riktigt såå gammal.. men känner igen den där känslan att jag behöver inget.. men sen blev hon så himmelns Glad när alla vänner var där.. vad Lexie håller på med vet jag inte.. men jag tycker om att hon är med i serien..

O så kom dagens största överraskning.. Tyst vittne (Silent witness) på 4:n som började kl 21.. ännu en, som jag tycker, lysande brittisk deckare.. o Amanda Burton spelar så bra.. o av den visade de 2 avsnitt efter varandra.. Kalas!

Känns som att jag fått både kakor o efterrätter.. o så lite motion däremellan.. o fixat o micklat.. men ska allt programmera in akutvaktis nr i telefonboken.. och konstruera en mekanisk repstege till balkongen som kommer när jag visslar på den.. o kolla så adressen till hemförsäkringen är ändrad.. men det gör jag en annan dag.. nu är det dags att slumra en stund.. eller snarare flera timmar.. för jag tror att det är söndag i morgon.. har ju hunnit så mycket idag så att det räcker för 3 dagar..

Nighty nightz o sleep tight..

Kommentarer
Postat av: Ninni

Va mycket du har gjort!! Mysigt med kalas...jag såg också Tyst vittne...mycket bra.
Du har fått en lang på min blogg, kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback