Envisheten..

.. försöker..
inbillar mig att det..
Ska gå!
Kämpa!
Kom iGen!
Kan du inte
Bättre?!

Envisheten sitter på axeln
manar..
Börjar om.. och
nU
ska jag lyckas..

Nu ska jag samla poäng
och
bli bäTTre än.. alla.. AndrA!
Beundrande ögon ska
Tvingas se mig

Envisheten..
ibland stolt..
men
lika ofta besviken..

Då bjuder jag in
en väldigt
Speciell vän;
Släpp taget!

En Vän som hjälper mig!

Hon får mig att
lyfta huvudet
sträcka på kroppen

Hon får mig att inse
att
mer än så här
klarar jag inte!

Hon viskar till mig;
Du har gjort det
Du kan!
Mer kan du inte göra..

Ta en vila nu..
och bjud in
Leendet
och
Leendena
som gäster!

Min Vän;
Släpp taget!

Kommentarer
Postat av: Gsan

Du har en envis vän, ...tjatar hon på dig ?
Min envisa vän , sitter där och ärligt talat utan henne skulle jag gå under...ärligt att höra att envisa finns*

Bamsekram mvh i en omfamning mvh G

2006-07-14 @ 23:21:46
Postat av: Excessa

Gsan.. ja, hon tjatar på mig.. Tacksam för det jag.. För vad vore vi utan vänner..
Åh, en bamsekram.. Tackar, tar emot o kramar tbx

Postat av: Margareth

Ja, leende behövs onekligen.
Take care....

2006-07-23 @ 19:58:09
URL: http://www.margarethosju.com/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback