Vågade..

.. anmäla mig på Bookcrossing..

Stannade inte kvar som bara anmäld..

Registrerade en bok..

O cyklade iväg till, någonstans, o släppte lös den..

Men tänk om någon såg mig.. huvva.. vad ska de tänka om mig.. lägger böcker ikring mig som om de inte var värda det endaste ting.. tokiga människa! SÅ kan man väl inte göra!?

Johoodå, gick alldeles utmärkt att göra så!

Visst fanns rädslan där.. So whAt?

Rädslor är till för att övervinnas.. o detta skadar ingen.. Förhoppningsvis ger det någon en upplevelse.. kanske flera upplevelser.. först upptäckten o sen berättelsen..

I dag är en mycket Bra dag!

Kommentarer
Postat av: Nina på Johangården

En gång har jag sprungit på en bok som låg ute på det viset... men tog den inte. Ångrar det nu.

Postat av: En liten tant

Yiiihaaa! Du GJORDE det!! Jamen då måste ju jag också!

2006-07-24 @ 00:07:09
URL: http://tant.webblogg.se/
Postat av: Excessa

Nina.. Det kommer nog fler chanser..

Tant.. Japp, och vågar jag så vågar du.. =o)

2006-07-24 @ 19:45:11
URL: http://excessa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback