Skickade ett sms..

.. till T.. att han skulle hålla på tummarna o tåarna för nu skulle jaget programmera en massa nr o sånt som var alldeles nytt för henne.. sen skickade hon ett till; "YIIHAAA.. Jag Lyckades! Nu slipper jag modemräkningarna! ;-DDD"
Fick snabbt svar: "*ler glatt* Tvivlade jg aldrig på, Vännen!"

Svaret gladde mig..o värmde mig så jag fick tårar i ögonen..

Svårt att förklara.. men det handlar inte om duktighet.. bara det att någon tror på en.. o blir Glad när man lyckas göra något man aldrig gjort förut..

Sånt Värmer!

Kommentarer
Postat av: Visionary soul

Ja, det är inte klokt vad glad man kan bli när man lyckas med något som man inte tror sig behärska till 100%! :-) Grattis!

Postat av: Excessa

VS.. Tack!
Att våga o försöka.. är väl ungefär det livet går ut på..
Men just det där att T inte tvivlade.. o var Glad för min skull.. Det värmer ännu mer än att lyckas :-)

2006-06-27 @ 22:24:11
URL: http://excessa.blogg.se
Postat av: Visionary soul

Jepp, håll fast i denna kamrat, för det vimlar inte av sådana som faktiskt både tror på en och unnar en att det går bra! :-)

2006-06-28 @ 14:12:17
URL: http://visionarysoul.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback