Klockan skulle fram 1 timme..

.. men när jag stod o väntade på bussen i morse så visade mobilen 08,17.. vilket medförde att jag trodde jag var 1 timme sen till busse.. förvirrad.. tänkte ringa Fröken Ur men kom inte ihåg numret.. hmm.. aah, jag skickar ett sms till mig själv då får jag upp aktuell tid.. o tydligen har jag ställt fram mobilen 2 gånger.. Undrar om det är en kompensation gentemot saker jag inte kommer ihåg.. ja, att jag kommer ihåg andra saker 2 gånger..

Fick mig ett gott skratt åt mig själv idag.. ända sedan jag frisyrade mig har jag tänkt att en människa på jobbet ska kommentera det negativt.. eller att jag var sötare förut.. fast jag vet ju inte hur en söt tant ser ut.. När hon kommenterade så var det ju alldeles tvärsom vad jag trott.. Jo, jag vet att man inte kan förutse andra människor tänkande.. o jag fick mig en liten läxa.. som gjorde att skrattet bubblade i magen..

Varför är det förresten så svårt att bara säga Tack när man får en komplimang.. eller är det bara jag som är lite kinkig tro.. kommer med en massa förklaringar o bortförklaringar.. Det enda som behövs är ju ett litet ord, som ändå är stort, Tack, vad trevligt att du tycker det, för jag gillar också det här..o så ett litet leende också då förstås..

4 böcker till priset av 3.. utan inbördes ordning blev det:
Ett öppet hjärta Dalai Lama
Att hjälpa sig själv Dave Pelzer
Ta vad man vill Louise Boije af Gemnäs
Falskt minne Dean Koontz


Fast nu blir det Möbelhandlarens dotter på 1:an..

Kommentarer
Postat av: Darkangel

Du får berätta om serien på tv var bra.
Jag missade den i kväll.
/D

Postat av: HOM

Ett öppet hjärta vill jag också läsa...
Det är underbart med böcker :=)

KRAM

2006-03-28 @ 16:50:05
URL: http://blogg.4onlyme.net/
Postat av: Excessa

Darkangel.. Jag tyckte den var mysig.. fast jag var lite arg emellanåt.. men det är bra med serier som berör..

HOM.. Kan skicka den till dig när jag är klar.. fast när det blir har jag ingen aning om..
Ja, böcker är underbara.. för man kan stanna upp o tänka efter precis mitt i och när man vill.. =o)

KRAMAR

2006-03-28 @ 20:15:17
Postat av: Blackout

Om arbetskamraterna ger mig komplimanger för mitt hår vet jag att det har blivit för kort och för tamt, jag vet att jag har blivit en av 20 tanter.
Om de inte säger något vet jag att det är jäkligt snyggt. Lite lagom rufsigt och stripigt.

Jag hoppas alltid att de skall förbli stumma.

2006-03-28 @ 21:02:46
URL: http://blackout
Postat av: Excessa

Blackout.. aha, vilken härlig inställning.. tackar och tar till mig den =o)

2006-03-29 @ 07:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback