I går..

.. blev ju stängning av jobbet en anings hastig.. så idag var det en katastrof som mötte oss när vi kom o öppnade.. Inte alls roligt! O speciellt eftersom natten var långt gången innan jag somnade.. det har känts som tuggummi i hövvet hela dagen men kanske mer efter lunch.. Sjutton också vad jag saknar en del människor när de inte är på jobbet.. 1 avdelning är i storstan 2 dagar och en annan var borta i dag.. det märks att deras leenden är borta.. o de som är kvar får jobba lite extra så de har fullt upp med att hålla ihop verksamheten..

När jag gick till bussen tänkte jag att jag skulle kliva av innan trafikljuset o promenera sista biten.. hmm.. jag blundade ett litet ögonblick o missade den hållplatsen.. men jag vaknade lagom till jag skulle kliva av..

Bestämde mig att åka o köpa lite sockor för de jag har har reducerats kraftigt.. o att gå med olika tjocklek känns lite halvhalt..
Först ville bilen inte släppa in mig.. kanske tyckte den jag verkade alltför trött.. men som en liten envis gris, dock ej skrikande, lyckades jag smälta låsen o komma in o åka iväg.. hmm.. på stormarknaden har de många saker.. 2 bh för 199kr o 2 trosor för 99kr.. Kanske inte världens lyxigaste men då kan jag ju byta desto oftare.. o så blev det lite huvudfärg för utväxten har kommit en bra bit på väg.. mahognykoppar.. så i morgon kommer, förhoppningsvis, jag att stråla..
Upgrade your email with 1000's of cool animations

O tänk att jag också kom ihåg sockorna.. o på hemvägen stannade jag vid macken o köpte låsspray för bilen ska bara inte få för sig att jag inte ska någonstans när jag behöver något..


O så hittade jag lite gladmusik för bara 59kr.. 20 år med Nanne.. o jag kan sjunga med i de flesta låtar.. alltså kan jag inte vara mer än högst 20 år.. Upgrade your email with 1000's of emoticon icons



Kommentarer
Postat av: Nina på Johangården

Jag har aldrig sett dig som en dag över tjugo år. Själv är jag bara sjutton år och ser ut som sexton, för det har min mamma sagt.

Postat av: Excessa

Nina.. hmm.. då har du inget körkort då.. men det gör inget för du kan få åka med mig på mitt..
fast vad mammor säger (om man inte är en alldeles egen mamma då förståss) ska man nog ta med en liten nypa salt..

2006-11-28 @ 21:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback