Lutar mig..

tillbaka.. sluter ögonen och det blir nattsvart som siden.. innesluten.. i glädje som delar med sig.. i värme runt axlarna.. i liv som ligger med huvudet i knä på mig..

Jag glömmer aldrig Dina bruna ögon.. jag glömmer aldrig klangen i Ditt skratt..
Är det mig han sjunger om.. eller kanske någon Jag aldrig glömmer..

Balkongdörren står lite öppen.. kall höstluft smyger utefter golvet.. kryper upp i mitt knä.. huttrar lite..

Höstsvalkan känns befriande.. och jag kan själv välja att temperera mig med fårskinnstofflor.. fleecetröjor.. och långkallingar..

Livet är allt bra Underbart!

Kommentarer
Postat av: Visionary soul

Oj så mysigt det låter! :-) Jag misstänker att du är en höstälskare... som jag...? :-)

Postat av: Excessa

VS.. Ja, visst är jag det.. underbart att, efter en tryckande het sommar, kunna andas igen :-)

2006-10-08 @ 18:41:04
Postat av: ina

vem sjunger den Låten?

2007-03-21 @ 01:03:03
Postat av: Anonym

jag känner nämligen igen den texten

2007-03-21 @ 01:04:16
Postat av: Excessa

Ina.. Jag funderar och funderar.. månntro det kan vara Gösta Linderholm.. eeh hmm.. Jag är säker på att orden finns på någon cd hos mig.. Ska lyssna runt lite och återkomma..

2007-03-25 @ 18:56:35
Postat av: Excessa

Har fundlierat klart och lyssnat.. Det Är Gösta Linderholm och hans "Sista visan"

2007-03-25 @ 20:07:39
URL: http://excessa.blogg.se
Postat av: ina

tack så mycket

2007-10-31 @ 14:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback