Minnet..

.. kan allt spela positiva spratt.. fundilerade idag på hur många månader som var kvar efter förra bildoktorn o misstänkte det i alla fall var 1 till.. Tog mod till mig o kollade den rödgröna röran hos min bredbandsleverantör.. 99,5% Grönt! Vågade mig på kolla kontot o denna månad var den sista.. så nu ska jag ringa o kolla hur mycket det kostar att byta olja, filter o kylarglykol.. Lite snäll vill jag ju vara med bilen min..

Strax är det en dokumentär på 2:an som jag vill se.. Livet efter brotten.. o så är det dags att fixa lite mat i magen.. det blir fisk idag med..
Du har väl hört att man blir inte intelligent av att äta fisk..  för det är ju de intelligenta som äter fisk.. =o)

Kommentarer
Postat av: Lars Anders Johansson

Fisk är inte fel. Man sägs bli frisk och smart av det dessutom.

Tack för dina uppmuntrande ord i min blogg, de värmde!

Postat av: Anne-Maj

Nämen att du påminner om servicen. Vi ska ta våran dit nu. den första...

2006-10-01 @ 22:31:54
URL: http://anne-maj.blogspot.com
Postat av: Mette

Jag kollade också den dokumentären. Den var inte så bra. Jag trodde den skulle vara bättre i alla fall.

2006-10-02 @ 09:12:10
URL: http://akuttvekan.blogspot.com
Postat av: Farsan Baloo

Hejsan

Ett litet meddelande från Solidaritetsbloggen. Vi har nu startat upp en ny insamling, denna gången till BRIS, Barnens rätt i samhället.

Kolla in bloggen för mer information

http://delameddig.blogspot.com

mvh / Marcus

2006-10-03 @ 17:21:11
URL: http://farsanbaloo.blogspot.com
Postat av: Excessa

Lars Anders.. Jag hoppas o önskar allt går väl för dig.

Anne-Maj.. Ja, service är bra.. både för bilar o tänder.. måste bara försöka ta i mig i kragen o ringa bilfirman för kostnadsförslag o tidbokning..

Mette.. Hade bara fått tips om den o inte läst vad den skulle handla om annat än Eric..

Farsan Baloo.. Thank You! BRIS behöver vartendaste bidrag så idag kommer jag ihåg att fixa det i morgon när jag kommer på jobbet!

2006-10-03 @ 19:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback