Saltsugen..

.. så jag tänkte fixa lite egenhändigt gjorda chipsliknanade godis.. hittade tinade laxbitar i kylskåpet.. gjorde potätemos, ungstekte laxen o kokte broccoli istället.. hmm.. var ju inte alls det jag tänkt från början.. om man inte räknar början i morse för då tog jag ju fram laxen..

Till lördagsmat blev det ris o köttfärsgryta med wokgrönsaker.. så nu har jag 7-8 lunchlådor..

Förra lördagen fick Robson Green klara sig alldiles utan mig.. somnade ju redan innan han äntrade TV-rutan.. i kväll ska jag vara med ända från början i Mord i sinnet.. o när den är slut kan man hoppa in i 3:ans I ondskans närhet som håller på till halvtimmen efter midnatt..

Må nattens mysterier bli lösta.. även utan självhändigt gjord chipsliknande godis..

Går man och väntar

på att uträtta det bästa

blir inget gjort.


Kommentarer
Postat av: Lena

Kloka slutord och nog är det så...bättre att ta saken i egna händer...har jag upptäckt gång efter annan...

Postat av: Excessa

Lena.. japp, så är det.. o ingen annan kan ju fixa saker så bra som en själv :-D

2006-10-15 @ 19:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback