Leendet..

.. sprider sig.. och skrattet bubblar.. Ingen annan föder minnen.. svartvit television.. tror jag.. eller det var i alla fall rätt länge sedan jag såg den första gången.. Rallyscenen.. Förmodligen så heter den inte så men jag hittar inget annat namn på den..

Björn Skifs.. underbar mimik.. o tankar som nog säkert infinner sig hos en o annan som har bil och körkort..
hmm.. var det Amazon han körde.. minnet har, som ofta annars, en lucka.. och jag kommer inte ihåg, och kan inte heller referera det han sa.. men jag kommer ihåg känslan.. känslan av brett leende och ett skratt som bubblade och svämmade över..

En bild finns där --
> längst till höger..

Någon som vet om den finns på dvd?


Kommentarer
Postat av: Ninni

Ingen aning men jag vet precis vad du pratar om, den är kul!

Postat av: Lena

den här gillar jag med...

2006-09-09 @ 20:39:52
URL: http://www.lenjangel.webblogg.se
Postat av: Excessa

Ninni.. hmm.. vi får fortsätta forska då.. för den är helt enkelt bara så skön..

Lena.. inte bara namnet vi har gemensamt.. *ler* igenkännande känns gott..

2006-09-09 @ 22:46:20
URL: http://excessa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback