Lika förvånad..

.. varje dag som morgonens vidsynthet på eftermiddagen förvandlats till rena rama tunnelseendet.. o ändå gör jag mitt bästa för att komma ihåg att andas på dagarna.. Det känns fruktansvärt obra.. Idag har jag sagt flera gånger till chefen att det är katastrof, för mycket, tidsbrist o någon framförhållning hinner vi inte med, mm mm.. hmm.. fast jag sa aldrig att jag kan stanna över om de tycker att det behövs.. och så länge ingen ens andas en fråga om det så stänger jag butiken när passet är över! Fy snattran vilken gnällspik jag känner mig som.. kinkig UPA.. Men jag vet att jag kommer att få jobba imorgon.. Tack o lov för bästa jobbkompisen.. vi gör i alla flal vårt bästa för att skratta mitt i eländet..

Jag är väldigt glad att jag kom ihåg att åka hem, endast 15 minuter sen ut från jobbet.. Biljettkassan var dock som bortblåst ur minnet och telefonnumret hänvisade till deras öppettider.. det var väl som attans också.. Jag vill och behöver lite något annat.. så jag bokade Fyra händer- en flygel via ticnet.. får dock vänta ända till 8 oktober, och hoppas jag inte lovat mig till något annat.. men det är jag rätt säker på att jag inte gjort.. Hur säker man nu kan vara med ett minne som går o gömmer sig titt som tätt..

Upptäckte också att ringklockan på dörren fungerar utmärkt som vaknauppklocka.. satt o halvsov när jag bryskt blev återhämtad till nuet.. när jag öppnar dörren så står det 2 svansviftande lejontjejer utanför.. o så deras matte med förstås.. en trevlig pratstund o så mutade jag lejontjejerna med varsitt litet ben.. och fick både svansviftningar och lejonpussar som tack.. och förhoppningsvis kommer de ihåg detta nästa gång de kommer hit, eller jag möter dem..

O så bestämde L och jag att vi ska åka o testa lite line dance-kurs i veckan.. så nu ska jag programmera att på onsdag, alltså i övermorgon, kl 17,30 ska jag cykla o hämta L.. Ibland kan det vara rätt bra att ha någon att dela peppningen med när det gäller rörelseförmåga..

Idag är jag himskandes Tacksam att jobbedagen inte var längre än den var.. och att L kom förbi.. för lejonpussar är rena rama energipåfyllningen..  Frågan är dock öppen till om jag orkar se Prison Break eller om jag ska lägga mig o somna med näsan i en bok..

Kommentarer
Postat av: Nina på Johangården

Glöm inte att andas! Tur att lejonen kommer och ser till dig. Utan hundpussar vore livet ganska tomt.

Postat av: Mette

Hej!
Meddelande från bortom tandvärkens dalar: Ditt ämne i Skrivarcirkeln är det jag som ska ge! Jag ger dig Köphysteri! = )

2006-09-12 @ 00:20:41
Postat av: Excessa

Nina.. Livet utan hundpussar är väääldigt fruktansvärt tråååkigt liv.. så jag tackar o tar emot varendast liten en..

Mette.. Tackar tackar =o)

2006-09-12 @ 18:06:21
URL: http://excessa.blogg.se
Postat av: Lena

Min vän..imorgon är tv 4 morgontv uppe i din stad och sänder från parken...får man se dig komma cyklande då och isåfall vilken tid...vinka om du ser oss...

2006-09-13 @ 19:07:56
URL: http://www.lenjangel.webblogg.se
Postat av: Excessa

Lena.. Aha.. kollade o det är Trädgård i norr de sitter i.. får ta en liten omväg då.. men ser du en tant på lila cykel, iklädd jeans, röd tröja, röda snikers (snokers? SKOR!), röd cykelhjälm och tokvinkandes så är det jag =o)
Fast är det varmt så har jag bruna gångsköna sandaler.. *diskret jag*

2006-09-13 @ 21:15:59
URL: http://excessa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback